Genom sus och dus


Så här långt blogguppehåll har jag nog inte haft sedan den här bloggen startade för elva år sedan. Det säger en del om hur livet leker just nu - fullt upp! En vardag där en timmes egentid på kvällen då man kan få sitta rakt upp och ner i soffan är att betrakta som lyx. Mycket på alla plan - hela tiden, kombinerat med sömnbrist. Men också en väldig massa skratt, bus och mys med världens bästa tjej! 

Så vad har hänt sedan sist? Lillan är definitivt inskolad på dagis och är numera ett tvättäkta dagisbarn. Ni vet ett sånt där barn med lite halvt för stora ytterkläder, med reflexvästen ner till knäna och som tultar runt i ett par stövlar. Vi har haft en veckas semester på Cypern, Tildes första utlandsresa. Inte så mycket till "semester", men väl en välbehövlig paus från vardagspusslet med hämtningar, lämningar och allt annat. 

Just nu har vi väldigt mycket "planer". Niklas med sina planer. Jag med en massa aktiviteter. Trevliga saker, men som i grupp i ett schema kan kännas lite övermäktigt. MEN - en dag i taget och jag kan konstatera att den här hösten är allt annat än långtråkig. Imorgon har jag ledig dag. Mamma ska få sin 55-årspresent - en fredag-lördag tillsammans med sin dotter på okänd ort och med okända aktiviteter. Det ska bli skoj! Och tänk, jag ska få sova en hel natt - bara det! 
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback