Sinnesro

Juli och kallt. Men jag är nog en av de som klagar minst på vädret - när man bara jobbar två dagar i veckan kan man ändå njuta ganska bra av de strålar som bjuds. Och ärligt talat är det ganska skönt att det inte är stekheta när man är småbarnsförälder.


Snart semester. Ja inte för min del (fortsätter mina 40%) men för sambon - vilket definitivt ändå ger semesterfeeling även för mig. Förra veckan var tuff. På riktigt. Så där ända in i hjärtat. Dessutom blev Lillan sjuk och jag spenderade tre dar i soffan med en utslagen tjej i famnen. Det tar på krafterna. Lördagskvällen med tjejerna i stan hjälpte. Och söndagen med våra Skånefavoriter i Värestorp var som balsam för själen. Typ. Behövde distans och fick distans. Många tankar som fick ro. Tacksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback