När man vet att träningsvärken väntar

Pyjamasklädd och nyduschad har jag landat i soffan. Har en skön känsla i kroppen efter kvällens träningspass. Köpte mig lite träningsinspiration i helgen i form av nya träningskläder - verkligen välbehövligt! 


Idag har jag och Tilde haft en riktig hemmadag utan något umgänge alls. De dagarna är ofta lätträknade. Två långpromenader har det visserligen blivit - sovstund för Tilde och podstund för mig. I övrigt har jag idag haft fullt upp med att öva med Tilde - öva på att rulla boll till sin mamma, öva på att peka på lampan och öva på att förstå vad "ajabaja" betyder. Jag tror att hon EGENTLIGEN förstår det sistnämnda men helt enkelt låtsas vara ovetande (lusten att dra ut sladden är helt enkelt för stor). 

I helgen ska jag på tjejhelg i Malmö. Min första natt ifrån Tilde. Tänk att få sova en hel natt. Om man nu ens kan somna eller om saknaden kommer att banka för hårt. Men det ska nog gå bra. Ser fram emot en tjejhelg med de forna Växjöpinglorna. Snart sju år sedan vi sa adjö till varandra i Växjö. Tiden går verkligen galet fort. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback