Mitt i sommarfirandet

Sommaren susar förbi i rasande fart. Niklas har jobbat sin första vecka (ja alltså tre dagar då) efter semestern, en dryg vecka kvar tills det är dags för inskolning av Lill-Pluttan. Gäller att ta till vara på varje dag nu. Idag smet jag tidigare från jobbet, hämtade upp sambo och dotter och åkte ut till Sandvik. Insmord unge badade och rullade sedan runt i sanden. Lycklig. 


Så många bad har det inte blivit annars i år. Även om jag tillhör en av de få som tycker att vi har haft en fin sommar så har det ju inte varit så mycket till badväder. Ute har vi dock varit - mycket! Jag och Niklas har också tagit en tur till Malmö. På tu man hand. Barnfria. Bara vi två. Vi har inte varit bara vi två sedan Tilde föddes. Det behövs ibland. 

Men sommaren är inte slut än även om många verkar tro det. Ut och njut! Imorgon vankas det fest och födelsedagsfirande i Nättraby. Och regn sägs det. Men på söndag kan det bli stranden igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback