Tre

Imorgon fyller vår lilla tjej tre månader. Tre månader sedan vårt liv ändrades totalt. Vår lilla trollunge lyser verkligen upp vardagen (och adderar ett par rynkor samtidigt). Tremånadersdagen ska firas med att Lillan ska få två sprutor. Känns taskigt "Grattis på tremånadersdagen - här får du två sprutor!". Håller tummarna för att det ska gå bra och att febern håller sig borta.

Igår provade jag och Tilde på något nytt - sångstund i Betaniakyrkan på Hasslö. Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar egentligen, men oavsett så blev jag väldigt positivt överraskad - för oj vad kul det var! Det gick inte att ta miste på att Tilde trivdes och på eftermiddagen sov hon sedan tungt - helt däckad av alla nya intryck. Idag har Linn och Arian varit på besök och tillsammans tog vi en rejäl promenad runt ön. Ikväll har jag tänkt ge mig iväg och träna. Vi får väl se om det går. Många månader sedan sist så träningsvärken lär ju inte bli nådig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback