30

Då var jag ett år äldre och klokare som aldrig förr! 30 är ju det nya 20. Eller var det 40 som var det nya 30? Äh, i vilket fall känns det ganska okej. Jag är lika trött, sliten och rynkig som vanligt.

Dagen började sådär. Donald Trump utnämndes till USA:s president (jisses!) Snön föll på min födelsedag och Tilde fick för första gången se ett vinterlandskap. Kan inte minnas att det har snöat på min födelsedag tidigare år. Niklas var ledig hela dagen så vi passade på att byta till vinterdäck och sedan blev det en tur till Ronneby och en lunch på Café Mandeltårtan. På kvällen kom ett urval av familjen förbi på middag. En lugn dag med nära och kära. Lite mer fartfyllt firande är att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback