När det är dags att gå hem

Imorgon väntar min sista jobbdag innan jag går på riktig långledighet. Känns väldigt märkligt. Tomt. Jag kommer verkligen att sakna jobbet. I alla fall känns det så nu, men kommer ju snart att få annat att fokusera på. Men först är det dags för väntan. En evigt lång väntan. 

Faktum är att jag bara sista dagarna känner att jag behöver gå hem. Jag är trött i huvudet på något märkligt vis. Svårt att koppla, svårt att hålla fokus och har svårt för att komma ihåg. För att inte tala om hur trött jag känner mig när jag kommer hem. Blir nog ganska bra att få lite ledighet i lugn och ro, och att hinna lite här hemma också. Har en klipptid inbokad samma dag som det är beräknat att Lillen/Lillan ska anlända. Vi får väl se hur det går. 

I afton tog jag och Sambon en tur ut till Sandvik. Sambon fiskade och jag promenerade längs med stranden och hoppade på stenar i solnedgången. Undrar när jag kommer att komma ut dit på udden nästa gång. Det lär dröja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback