Början på ett nytt kapitel

Jaha, då var det dags för mitt nya liv - som hemmafru! Ja fast minus fru då förståss. Kändes ganska sorgset att gå hem igår, vilket för många säkert kan låta konstigt. Men det är ju trots att en grupp med människor som jag träffar varje vardag och har gjort under 5,5 års tid - med längsta uppehåll under fyra veckor på sommaren. Faktum är att jag faktiskt umgås mer med mina kollegor än med min egna sambo - så det är klart att de kommer att bli saknade. 

Men jag har flera projekt att ta tag i på hemmaplan, och flera vänner att besöka under de närmaste dagarna. Och så ska jag vänta och längta efter det som komma skall och som kommer att komma snart. Livet kommer att bli annorlunda och det kommer att bli bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback