26/5

Då var dagen här, det där magiska datumet som vi har väntat på i nio månader. Har verkligen försökt att inte fokusera på det här datumet, för att inte bli besviken över det faktum att jag fortfarande är gravid vid midnatt. Men visst är det ändå något visst att gå in i gravidappen och se att graviditeten nu är klar - "bara" förlossningen kvar.

Dagen har jag ägnat åt en "mamma-picknick" med barn hemma hos Helen, samt klippning av håret (yes - jag hann!).  Gårdagen bjöd på en morgonpromenad med Alice och lilla Annie, en eftermiddag tillsammans med Sarah och lilla Agnes, och på kvällen blev det grillat på altanen tillsammans med Lasse och Emelie. Ägnar just nu eftermiddagen åt att lyssna på diverse förlossningspoddar som jag har fått tips om. Snart, snart, snart... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback