Vår i sikte

En fin hemmahelg har förflutit förbi. Vädret i lördags går inte att beskriva som annat än "underbart"! Köpte hem lite blommor och planterade lite penséer i krukorna utanför ytterdörren. Ja, äntligen går vi mot vår på riktigt! På kvällen fick vi middagsbesök i form av våra Gredebyfavoriter. Amanda kom också förbi lite senare på kvällen och tillsammans tittade vi på melodifestivalsfinalen.

I söndags var det dags för ännu en babyshower och denna gång för Alice. Kl 15 i söndags trängdes därför 11 stycken tjejer i ett kök utanför Holmsjö, förväntansfulla över vad en överraskad Alice skulle säga. Blev en mysig eftermiddag/kväll med en massa godsaker och pyssel. Och ja, Alice verkade bli både överraskad och glad. 

Ny vecka och nya tag. Känns som om jag bara hinner mindre och mindre i veckorna. Om det beror på att jag är mer ineffektiv än tidigare, eller om det helt enkelt beror på att det är mer och mer uppgifter som dimper ner på mitt bord - det vet jag faktiskt inte. Hur som helst är det väldigt frustrerande. I veckan väntar i alla fall en kurs i Malmö, i moms. Jodå, jag kan nog se att du rynkar på näsan - men jag tycker att det ska bli riktigt spännande (ja, på riktigt). 

Ha en fin vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback