Påskledigheten

Påskledigheten går mot sitt slut. Härliga dagar med mycket vila - välbehövligt! Jag verkar ha kommit in i en ny fas, en fas som jag inte alls trivs med. Jag är helt galet trött. På riktigt tror jag att jag skulle kunna sova dygnet runt för tillfället, ja möjligtvis vakna till och gå på toaletten emellanåt och då samtidigt ta ett glas vatten eller en apelsin - men sedan gå och lägga mig igen. Ska bli spännande att se hur detta ska funka nu när jag ska jobba. Hua! 

Vi är precis hemkomna från lite påskfirande med Niklas familj i Nättraby. I fredags firade vi lite påsk i Ronneby med min familj och i lördags väntade påskfirande hos mormor och morfar i Backaryd. Utöver allt påskfirande har vi hunnit lite häng med vänner. I söndags överraskade vi Josse med en babyshower, en överraskning som funkade sådär om vi ska vara ärliga. Egentligen var det nog vi som skulle överraska som blev mest överraskade - av att ingen var hemma! Så kan det gå.

Ny vecka tar fart. Många är påsklediga på jobbet så blir en lite annorlunda vecka. Nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar på soffan (igen). Hoppas på att vakna utvilad med ny energi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback