Finlördag

Lördag. Solen skiner och termometern visar tio plusgrader. Har ägnat förmiddagen åt att fixa lite hemma inför kvällens gäster. Sitter just nu på altanen och har det lite skönt och om en stund har jag tänkt bege mig hem till Ronneby en runda för att hälsa på. Sambon är iväg och fiskar. Ja, det är onekligen en fin lördag.

Veckan har varit... Mycket! Avtackning av två av mina favoritkollegor i onsdagskväll. Kommer att sakna dem. Å andra sidan kommer ju inte jag heller vara kvar särskilt länge till på jobbet. Märkligt det där. I torsdags tog jag och en kollega tåget mot Malmö i ottan. Blev en heldag med moms och oj så fullmatade jag kände jag kände mig när jag väl kom hem vid niotiden på kvällen. Gårdagskvällen var tänkt att bli en välbehövlig ensam kväll hemma men ändras väldigt snabbt och spontant till att bli en pizzakväll för sex (plus lilla Lovis såklart) något kvarter bort.

Njut av vårvärmen denna helgen. Nästa helg är det påsk och just nu hotar de med snöblandat regn. Urk! Ha en fin helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback