Neo

Jo, vi är fortfarande kvar på neo - vet att det är många som undrar. Men det har gått framåt. Lilltjejen har blivit av med nästan alla slangar och sladdar, och bor numera i samma rum som sina föräldrar. Skönt! Idag fick hon sitt första bad och njöt verkligen av det. Lite utredningar kvarstår, men vi hoppas på att få åka hem om ett par dar - åtminstone på permission. 

Man tappar fullständigt tid och rum här, och jag kan inte fatta att jag inte har varit hemma på 1,5 vecka. Men vi börjar längta hem, även om det är en enorm trygghet att vara här med all fantastisk personal som håller koll på det viktigaste vi har. Längtar efter att kunna sätta sig ute på altanen i solen och kanske till och med ge sig ut på en promenad. Att kunna välja vilka kläder jag vill ur min garderob, och inte behöva nöja mig med det som Niklas har tagit hit. Att kunna laga mat i vårt egna kök och sova i våra egna sängar. Men precis just nu när den nybadade tjejen sover i min famn, så är jag mer än nöjd med det. Vi tar en dag i taget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback