Nattsömn

I natt har vi provat på något nytt - vi har inte väckt Tilde en enda gång för att hon ska äta. Alla nätter hittills har vi ägnat oändligt mycket tid att få liv i den lilla sömntutan som absolut inte ville äta utan bara sova. Men nu är det slut på det! Eller i alla fall så länge vikten går åt rätt håll. Det hela resulterade i att lilltjejen sov mellan tolv och halv sex. Inte för att jag har sovit bra för det. Jag har snurrat hela natten och drömt om att hon har skrikit och att jag har plockat upp henne och lagt henne i vår säng. När Niklas snurrade runt i sömnen i natt så flög jag i panik upp och skrek "akta Niklas!!" i tron om att han rullat över Tilde. Men Tilde låg förståss och sussade gott i sin egna säng. Duktiga lilla tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback