Festivalhelg

Imorgon är det dags - Hasslöfestivalen slår upp sina portar. Brukar vara lite av årets höjdpunkt - trevligt folk, bra musik och härligt väder (förhoppningsvis) är helt klart en lyckad kombo. I år blir det ju dock lite annorlunda för min del, och även om jag ska spendera hela helgen med den bästa jag vet så kan jag inte låta bli att vara lite avundsjuk på alla andra som ska få gå på festivalen. MEN - jag befinner mig ju ändå på Hasslö så får väl ha Hasslöfestival på annat vis i år. Istället för att stå i ett gungande publikhav och lyssna på livemusik så får jag väl gunga barnvagnen utanför och tjuvlyssna. Och trevligt folk finns det ju gott om en helg som denna, så det lär jag inte lida brist på. En alkoholfri mojito på det och det lär bli en festivalhelg med guldkant ändå. Bara lite annorlunda. Nu får vi hålla tummarna för vädret också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback