En vecka i januari

Strålande solsken och ute på altanen har det bildats vackra frostmönster på rutorna. Sådan här vinter gillar jag! Nog är det kyligt men med rejält med kläder på sig så är det hur skönt som helst. Och hur mysigt är det inte att ta en kopp varm choklad hemma efter en kylslagen promenix.

Veckan har rusat på i rasande fart, värre än vanligt. Fullt upp från det att jag har vaknat tills att jag har hamnat i säng igen. Bokslut. I torsdags efter jobbet firade vi av chefen som nu ska syssla med annat. All lycka till henne. I fredags blev det en tur rakt ut i skogen för en mysig middag hemma hos Andy och Frida (samt busfröet Vilmer såklart!). 

Igår tog jag och Sambon en tur inåt staden. Efter en stärkande frukost på Café Elsa så klarade vi oss igenom den ena punkten efter den andra på att-göra-listan. På eftermiddagen tog jag en promenix  tillsammans med Jennie och lilla Lovis. På kvällen var det sedan dags att fira Amanda som i veckan fyllt 30 år. Efter en middag inne i stan på kvällen så blev det efterrätt/tårta och skönsång hemma hos oss. Grattis Amanda! 

Ha en fin söndag och njut av solen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback