Värmen i en pensionärskuvös

Solen skiner och jag sitter på vår lilla pensionärskuvös och har det riktigt skönt. 26 grader är det här ute och därmed snudd på för varmt, men eftersom vi vid den här årstiden är svältfödda på värmande strålar ifrån solen så sitter jag kvar ändå. Åter igen konstaterar jag att inglasningen av altanen är den bästa investeringen vi har gjort. 

Våra nattgäster har precis begett sig hemåt efter en frallfrukost (från bästa Hasslödoppet såklart!). Vi har nämligen haft finbesök ända från Halmstad i helgen, i form av kusin Anna och Jonas. Blev en lördagskväll med lite mat, spel och melodifestival. I fredags var vi hembjudna på tacomys hos Amanda och Johan. Och i torsdags hade vi finbesök i form Arian 4 veckor - och hans fina föräldrar såklart! 

Nu ska jag bege mig en tur till Ronneby. Det ryktas att det serveras semlor där idag. Ha en fin söndag och njut av solen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback