Villes namngivningscermoni

I lördags var vi på namngivningscermoni för lille Ville i Furuby. Mysig tillställning med god mat och trevligt sällskap. Trots att jag tog kameran med mig lyckades jag ändå inte ta ett enda kort på dagens huvudperson. Men kan intyga att han är ett riktigt litet sött charmtroll! Tilde skötte sig finfint under hela vistelsen - men i bilen var det värre. En liten dam som vet vad hon vill och som inte är sen med att tala om det heller. Men hem kom vi i alla fall, även om färden i sig tog cirka 3,5 timme på grund av alla stopp vi fick göra på vägen.
 
Idag har min farmor varit här på besök tillsammans med min lillebror Simon. Lite fika på altanen. Skönt med inglasat när det ena stunden blåser storm, i nästa är strålande solsken och sedan kommer en rejäl regnskur. Två proenixer har vi i alla fall hunnit med mellan skurarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback