Vardagen

Dagarna rullar på. Idag har Tilde träffat ett gäng nya kompisar på BVC, vår första träff med föräldragruppen. Resten av dagen har vi spenderat med att mysa, promenixa, öva på att rulla runt på mage och öva på att ligga på mage (bara Tilde behövde öva, jag kan redan) - en helt vanlig dag i vår vardag! Igår var familjen Elmér här på middag. Sambon bjöd på thaiinspirerad mat, något som han har snöat in på sedan vår vistelse i Åhus. Helt okej tycker jag!

I sittande stund sitter jag och planerar vår höst. Det går verkligen att ha en fullspäckad kalender som föräldraledig bara man vill. Men lagom är nog bäst, för ärligt talat tror jag att Tilde trivs absolut bäst med lugnet här hemma blandat med barnvagnspromenader på Hasslö - aktiviteterna är mer för oss rastlösa mammor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback