Fullt ös i våra mått mätt

Varit en vecka med fullt ös för lilla Tilde. BVC-besök, träff med mammagruppen på Hasslö, sjukhusbesök med provtagning och träff med föräldrargruppen i Lyckeby. Så roligt att se Tilde ihop med andra bebisar, se hur de fascineras av att det finns andra som är lika små som dem. Fick ett tråkigt besked igår på föräldrargruppen som jag har burit med mig i sinnet sedan dess. Det finns de som inte alls är lika lyckligt lottade som vi.

I torsdags var min lillebror Simon på besök hela dagen. Han hjälpte till att rodda med allt på sjukhuset (jo, personalen trodde att det var han som var Tildes pappa) och hjälpte sedan till att baka inför dopet. Guld värt!

Nu ska vi snart iväg på namngivningsceremoni i Furuby för lille Ville. Tilde har finkläderna på, och sover just nu gott i min famn i väntan på att vi ska åka. Solen strålar och sommaren har kommit tillbaka med full kraft. Ha en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback