Babyshower

Gårdagen var en fin dag. En sådan där dag med extra guldkant. Johanna och Daniel har varit på besök fredag till lördag. På lördagseftermiddagen begav sig killarna iväg några hus bort för att "bära fönster". Jag och Johanna tog en liten promenix. Väl hemma igen så gömde sig åtta tjejer (plus två små barn) i vår tvättstuga och bordet var uppdukat med tårta, kakor och ballonger. Blev en eftermiddag med fika, lekar och presentöppning. Så oerhört tacksam över det faktum att jag har så fina vänner. Tack för allt - för alla fina presenter, men framförallt över det faktum att ni planerat, koordinerat och fixat med detta bara för mig. Jag ler fortfarande vid bara tanken på gårdagen. 

Idag har vi varit på lille Arians barndop. Lillkillen skötte sig fint i både kyrkan och efteråt. Skrek inte ens den stunden som gudfar Niklas höll honom i kyrkan. Ikväll blir det firande av en annan lillkille, som numera är allt annat än just liten - lillebror Simon, som fyller 19 år idag. Hipp hipp Hurra !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback