Lille Skrutt

Vi går in i en ny era, en ny tid och ett nytt liv. Vi har gått och blivit med en extrabil. Ingen märkvärdig sak - en liten svart som är lätt att parkera. Det kanske inte verkar så stort men det är det. Visserligen har det fungerat ganska bra med bara en bil även om vi har ett par mil att pendla i vardera riktning varje dag, och visserligen är det bara vid enstaka tillfällen som vi verkligen har saknat att ha en extrabil. Men ändå, nu när vi väl har den så känns det verkligen som frihet. Känns liksom vuxet på något vis. Jag tänker mig shopping, frihet att träna när jag vill, sluta tidigt om jag vill och ja även jobba över utan dåligt samvete då Sambon är strandad. Blir bra det här. Välkommen lille Skrutt till vår familj!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback