Gör motstånd

Trött flicka har landat i soffan, trött men pigg på något vis. Började dagen med att flexa, men inte för att ta sovmorgon utan för att köra ett pass på gymmet. Bästa beslutet jag tagit på evigheter - så skönt! Tog även en liten snabb promenad på lunchen. Varje år är det samma sak, med hösten kommer mörkret och med det tröttheten och höstdeppen. I år tänker jag bjuda på motstånd så gott jag går - prioritera lunchpromenader för att få lite ljus. Så värt att jobba över den stunden lite extra på kvällen eller komma lite tidigare på morgonen. För ja, alla är vi olika känsliga mot ljus och mörker och själv tillhör jag dem som är väldigt känsliga. Deppar lätt ihop en grå och mörk dag och skiner upp när solen lyser. 

En fin höst utan höstdepp - det ser jag fram emot! 
Helgens promenad på Tromtö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback