Lägesrapport

En klassisk söndagsmorgon i soffan framför Nyhetsmorgon. Denna gång dock i vår nya soffa som anlände i veckan. Just nu pågår för fullt letandet efter den "perfekta" mattan, och jag troooor att jag nu äntligen har hittat den. Kanske. Och så passar ju egentligen inte tavlan bakom soffan längre, och inte heller soffbord. Fast... Nej, vi får nog hejda oss lite. Har nya projekt att sätta tänderna i också, operation kontor.  

Så vad har hänt sedan sist? Inte så mycket egentligen, det gör sällan det nuförtiden. I söndags överraskade vi Jennie med en babyshower. En mysig eftermiddag. I torsdags var vi på middag hemma hos Niklas mamma där jag blev lite firad med presenter och god mat. I fredags var vi inbjudna på tacomys hemma hos familjen Olander. Igår morse  fick jag en liten trevlig överraskning - kom ut från toaletten på morgonen och i soffan satt Johan och Amanda. Med sig hade de tårta och present - gulle! Kvällen spenderades här hemma med kollegan Josefine. Och nej - vi jobbade inte! Istället hade vi en riktig tjejkväll med hämtmat, tjejsnack och tjejfilmer. 

Idag finns det otaliga snöbilder på Facebook, närmst från Nättraby. Kan meddela att på Hasslö har det inte singlat ner en enda flinga. Men så bor vi ju lite exotiskt - på Lilla Hawaii. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback