29

Igår var det dags, dags att bli ett år äldre. Och dagen blev inte alls som jag förväntat mig - för oj vad firad jag blev! Grattishälsningarna trillade in under hela dagen. På jobbet dök diverse grattishälsningar upp på min dörr. Väl hemma låg ett par presenter och ett antal grattiskort i brevlådan. Fina Jennie kom förbi med en blomma. Föräldrarna plus Simon kom förbi på middag och jag fick fina presenter av både dem och Sambon. Efter maten plingade det på dörren och där stod Linn och Marcus med en present och stora leenden. 

Så ja - det är inte så dumt att fylla år ändå. I alla fall inte när man har så många fina människor i sitt liv. Tack allihop - ni är guld värda! 

Idag fick jag brev av transportstyrelsen om att förnya körkortet. Ett klart tecken på att jag inte är så ung längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback