Tisdag.

Idag är det min Pappas födelsedag. Vi firade honom söndags och gav honom då en gps. Tänkte att den skulle passa bra till den nya bilen som han önskade sig i födelsedagspresent. Den lilla detaljen att det inte blev någon bil kan vi ju bortse ifrån. Grattis Pappa! 

Idag är det min ensam-hemma-kväll. Tog en joggingtur i kvällssolen. Önskar att jag kunde skriva att det var skönt - men nej, det var för jävligt och tungt. Men - det är skönt nu när det är gjort! Väl hemma så knackade grannens pojk på för att sälja kakor till deras klassresa. Försökte slingra mig och sa att sånt bör ju jag inte äta, men insåg snabbt att jag måste ju köpa en burk i alla fall. Bor man som vi gör så måste man bara det. Punkt. Så ärade kollegor - snart bjuder jag på kakor! 

Dags för en kväll i soffan. Ha en fin kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback