Fredagslugn

Fredagkväll. Huset är städat, ljusen är tända, tulpanerna står på bordet och maten står i ugnen. Härligt! Har blivit mycket träning den här veckan, fyra dagar av fem, vilket känns i kroppen. Den där plankan-utmaningen som vi har satt igång på jobbet gör också sitt. Så ja, det är skönt med lite lugn och vila i afton. Igårkväll testade jag ett nytt pass på gymmet. Jag är lite feg och tycker att det är lite jobbigt att gå på nya pass alldeles ensam - men dags att rycka upp sig! Blev Cross training och jisses vad jobbigt, men skoj. Det hela avslutades med "idioten" och då funderade jag allvarligt på att ta nödutgången. Men man fixar mer än man tror. 

Nu ser jag fram emot en lugn helg på hemmaplan. Sambon ska till Malmö över helgen. Känns lite skumt, det brukar ju vara jag som är vift. Inte van vid att vara ensam, men det ska nog gå bra. 

Ha en fin helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback