En vecka med guldkant

Söndagförmiddag och jag sitter i soffan med en kopp kaffe och tittar på Nyhetsmorgon. Skönt lugn efter en väldigt hektisk (men rolig) vecka. Nästan varje dag den här veckan har jag inte varit hemma förrän vid halv nio, in i duschen, fixa matlådor etc och sedan sängen, för att sedan gå upp klockan fem morgonen därpå. Jo, det sliter på kroppen. Men som sagt; veckan har kantats av både middag och tjejfikor med mycket skratt så det har det varit värt. 

I fredags tog jag mitt pick och pack och begav mig upp till Växjö - där väntade en tjejkusinträff tillsammans med Lovisa, Emelie och Johanna. Den första någonsin faktiskt, men absolut inte den sista. Blev en kväll med mycket (gap)skratt och god mat på Izakaya Moshi (igen). Det enda minuset var väl att tiden gick så ofantligt fort, och att vi inte hann med allt det vi kanske hade velat. Men som sagt, på det hela taget väldigt skoj - tack för det! 

Som alltid gäller borta bra men hemma bäst. Gårdagskvällen bjöd därför på myskväll hemma tillsammans med min fina Sambo. God mat, Melodifestivalen och sedan somna till en film i soffan - det är fint det också. Idag ska vi till Nättraby och fira Niklas mamma. Kanske ska jag bege mig ut en runda i joggingspåret också. Om jag orkar trotsa kulingvindarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback