Det här med att bli äldre

Idag började jag dagen med ett träningspass på gymmet. För ett par år sedan hade jag förmodligen börjat dagen med en värktablett istället, men när fredagskvällarna har bytts ut från vin i mängder och hög musik och istället ersatts med att somna i soffan till en halvkass film (Sambon påstod visserligen att det var bästa filmen han hade sett) innan klockan har slagt nio - ja då har man lite mer energi om lördagsmornarna. Förutom att somna i soffan innan klockan slagit nio så ägnade jag fredagen åt att bli fin hos frisören. Äntligen åkte de där slitna topparna - skönt! På vägen hem köpte vi med oss lite sushi - mumma!
 
Nu inväntar vi lite gäster. Några som vi inte har träffat på flera år. Ska bli trevligt. Ska försöka att hålla mig vaken liiiiite längre än till klockan nio. Det kan bli svårt, men jag ska kämpa.
 
Ha en fin lördagskväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback