Bråvallafestivalen 2015

Hemkommen ifrån en fantastisk helg i Bråvalla. Nej den började inte så bra med feber och förkylning, och nej förkylning blir inte bättre under sena festivalnätter - men det var det värt! Tre dagar med livemusik, trevligt folk och häng i gräset - det är fint det. Robbie Williams var helt klart helgens bästa. Kanske bara jag som känner mig överraskad över detta faktum, men har aldrig tidigare sett ett sådant liveframträdande - grymt! Aron Chupa var ett annat framträdande som också var överraskande bra, så där så det känns i hela kroppen. Winnerbäck, Kent, Stiftelsen, Sabaton, Norlie & KKV, Muse, Familjen, Calvin Harris, Katzenjammer, David Batra, Björn Gustafsson... Ja listan kan göras lång! Tack alla inblandade för den här helgen! 

Och ja, jag har fått många kommentarer idag i stil med "En hård helg hör jag!". Men man kan vara hes (och tappa rösten stundtals) pga. en förkylning, det behöver nödvändigtvis inte bero på att jag har skrikit mig hes i helgen. Det kunde jag nämligen inte - det är svårt att skrika när man inte ens kan prata. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback