Snart, mycket snart...

Slagit mig ner i våra nya "fåtöljer" i kvällssolen. Trött och sliten efter en lång dag på jobbet. Har lite målarfärg kvar på armen efter den senaste målningen. Maten står i ugnen. Huset är grovstädat. Ja grovstädat. Något annat är det ingen mening att göra i nuläget när verktygen fullkomligt har tagit över huset. Ska in en garderob, nej det går inte för där står en gigantisk såg. Snubblar på en hammare i hallen och hoppar över ett berg av verktyg för att ta mig ut på altanen. Och detta byggdamm som lägger sig som en hinna över precis allt..

Men jag ska inte klaga. Snart ska altanen vara klar. Skönt eftersom den där riktiga sommarvärmen från helgen verkar ha försvunnit igen och ersatts med kulingvarning. Igår var det dock riktigt varmt ute. Jag och Sambon passade på att ta en runda med båten och mötte sedan upp ett par Nättrabyfilurer på Haglö. 

Två arbetsdagar kvar. Kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback