Helgens bravader

Sista semeserveckan är inledd. Oj så fort det går! Semestern skulle ju vara en halv evighet, men icke. Och sommarvädret tycks vara som bortblåst (bokstavligt talat) och ersatt med molnighet och regnskurar. 

I helgen var Sambon på svensexa. Jag tog en tur till Skåne för att gå på dansbandsfest hos Johanna och Daniel. Blev en kväll med vin och ett par shotar tequila, och efter det var det dags att gå upp mot den riktiga festen för att kolla in Lasse Stefanz. Eller ja, jag och Johanna (som inte är några dansbandsfantaster) kollade in dem och konstaterade att det var bättre att gå hem - ungefär. Det är skönt att vara på fest med någon som är på samma nivå som en själv. 

Idag ska vi ut på vift. Jag vaknade i morse av väckarklockan, vände på huvudet och vips hade jag nackspärr. Tack underbara morgon för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback