När världen ler

Måndagkväll och kvällens träning har efterlämnat en sådan där skön känsla i kroppen. Träning varje dag i förra veckan blev det ju inte - men fyra dagar av sju tycker jag ändå är klart godkänt. Är på g nu, tillbaka, och det känns superskönt. Taggad inför att springa en mil nu. Har aldrig gjort det, men det borde jag ju fixa. Är i behov av lite utmaningar tror jag. 

Helgen som flöt förbi var fin. Efter ett morgonpass på gymmet lördagmorgon så hälsade jag på de nyblivna stadsborna familjen Olander/Franzén. På kvällen fick vi middagsgäster i form av fyra pigga Nättrabybor, en trevlig kväll med skratt och melodifestival. Söndagen bjöd på sol och promenader i vårvädret. 

Dags för ny vecka. Jag har tyckt att det har varit lite tråkigt på sistone, man går i samma gamla spår dag ut och dag in. Men den här veckan händer det faktiskt en hel del skoj. Lite utöver det vanliga som piggar upp. Och till helgen bär det av mot Växjö för en tjejkusinträff. Är liiiite oroad över hur jag (gamlingen!) ska  orka hänga med i "småkusinernas" tempo. Blir spännande. 

Ha en fin vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback