När helgen når sitt slut.

Då sitter jag här igen, uppkuren i soffan med en kopp te framför ett fat med tända ljus. Ännu en helg till ända, de går ju så förbaskat fort. 

Gårdagskvällen bjöd på god mat och trevligt sällskap ett par hus bort. Efter det var det dags för Vinterrock vid Folkets hus. Ja, och alla som någon gång har bott på en liten ort vet att om det händer något lokalt - ja då är man så gott som skyldig till att gå dit också. Blev i alla fall en tidig hemgång för min del (och en hel söndag med en Sambo som lätt skulle kunna förväxlas med en zombie). Idag började jag dagen med att ta bilen till Nättraby, för en frukost tillsammans med flickorna Franzén/Olander i Nättraby. Myspysigt! Efter en eftermiddag med promenix i det gråa vintervädret, så avslutade vi sedan denna söndagen med kroppkakemiddag hos Niklas farmor.

Måndag igen imorgon. Dags för nya ta... Eller vänta; jag är ju ledig! Lyx! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback