Lägesrapport

Då var det onsdag igen, min ensam-hemma-göra-vad-jag-vill-dag, då Sambon är på jägarkurs. Oftast innebär det samma sak, slötitta på tv - något som inte sker så ofta veckans andra dagar. Kvällen till ära så har en bacillusk gjort sig hemma i mina luftrör - ska försöka att vräka den snarast möjligt. Har googlat fram att ingefära ska kunna göra underverk, så varmt vatten med ingefära är det som jag dricker ikväll. Går knappast att jämföra med ett glas rött en fredag, men det funkar! Tränade både igårkväll och idag på lunchen, med facit i hand så var kanske inte det så där supersmart. 

Måndagen hade jag ledig dag. Efter en välbehövlig sovmorgon så bar det av till Ronneby för en mor-och-dotter-dag på spa. Superskönt! Efteråt bjöd mamma mig på årets första semla (hemmagjord). Lyx så som lyx ska vara - tack för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback