En grå helg i februari.

Igår hade jag en ledig dag. Ja jag vet att det nästan var lite väl lyxigt, med tanke på att jag var ledig i måndags också (och jag ska faktiskt vara ledig nästa fredag också!) - men när tempot lugnar ner sig efter bokslutet så gäller det att ta  ut inarbetad tid innan nästa topp tar vid. Blev en fredag med fix och städ hemma och en promenix i sakta mak (för att undvika hostattacker). Märklig hosta som jag har fått, jag känner mig inte ett dugg förkyld i övrigt. Jaja, på kvällen fick vi i alla fall finbesök i form av Sambon favorit-lillkille  med familj - lille Vilmer och hans föräldrar Andy och Frida. Vilmer höll låda hela kvällen och vi bjöd på paj i två olika former, tacopaj och hallonpaj. 

Idag råder lugnet hos oss. Planerna för dagen är obefintliga. Märklig känsla. Men ikväll ska vi i alla fall vara lite sociala i Nättraby, ska bli trevligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback