Sumobrottning bland julklappsshopping och excelkurs

Veckan har gått väldigt fort. Ledig dag i onsdags då jag och Mamma tog en tripp till Kalmar för att julklappsshoppa. Hem kom vi båda två med ett helt gäng med påsar, men kanske inte så där jättemånga julklappar utan mycket till oss själva också. Men man ska vara snäll mot sig själv också vid jul har jag hört. I torsdags efter jobbet firade jag och kollegorna Agneta som fyllt 30+20 år. Hon fick en packlista för ett par veckor sedan, men hade ingen aning om vad vi skulle hitta på. Blev en 3-kamp ute vid Cyberzone (med mycket skratt!), följt av lite god mat på Cozy Kitchen.
 
Igår hade jag en heldag med kurs i Excel på jobbet. Man har glömt hur jobbigt det kan vara att sitta i skolbänken en hel dag, så när jag väl kom hem var jag helt slut. Blev lite skaldjur (räkor till mig och musslor till sambon) och vitlöksbröd till fredagsmiddag vilket kändes så där lagom ansträngande, och sedan halvslumrade vi till i soffan. Perfekt!
 
Idag jobbar Sambon. Jag ska om en stund ge mig iväg på Linns Baby shower och imorgon ska vi på lilla Olivers dop. Precis lagom en grå och blåsig helg som denna. Håll i hatten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback