God Jul!

Julaftonsmorgon, eller ja - kanske snarare förmiddag. Vandrar fortfarande runt i pyjamas och myser. Sambon tar det lugnt i ett rum en bit bort med sin gitarr. Om någon timme ska vi tillsammans med Niklas Mormor bege oss till familjen i Ronneby för att fira jul. Självklart ska vi också ta vägen förbi kyrkogården vid Bredåkra också, för att säga god jul och grattis på födelsedagen till finaste Farfar. Tredje julen vi firar utan honom och det känns fortfarande märkligt tomt. 

Solen skiner en dag som denna och det är drygt 8 plusgrader ute. Kanske inget idealiskt julväder, men just i år tycker jag inte att det gör något. Alla julklappar är inslagna nu, har en burk med hemmagjord julgodis i kylen som jag slängde ihop igår och jag tror på en fin och minnesvärd julafton. Dessutom vår förlovningsdag idag. Sju år som ett par och två år som förlovade. Det känns fint. 

God jul önskar jag eder alla. Lägg bort all julstress och tjabb, och ha bara en riktigt fin dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback