Vardagens ståhej

Vardagen har tagit fart på allvar igen och den ekande tomma kalendern har börjat fyllas med möten, att-göra-listor och deadlines. Med andra ord - allt är precis som det ska vara. Men än så länge är min semester inte helt slut. Nej, hela augusti ut kör jag på konceptet en semesterdag i veckan. Så i övermorgon är jag ledig igen. Solsken och strandhäng står det klart och tydligt i min kalender då. Får hålla tummarna för det. 

Idag tog vi en långlunch på Saltö, precis intill havet, närmare bestämt på en brygga. Man får njuta av de små stunderna när man jobbar. Ikväll har vi besökt morbror i Backaryd. Sambon har provat sitt nya gevär (behöver jag säga att han är lycklig) och efter det blev det lite fika innan hemfärd igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback