Det här med ledig dag mitt i veckan

Augusti börjar lida mot sitt slut och så även min semester. Idag har jag min sista lediga dag och därmed min sista fyra-dagars-vecka. Jag har verkligen njutit. Idag är det lite molnigare ute. Någon regnskur har dragit förbi. Jag har redan haft så många stranddagar så det gör egentligen inte så mycket. Funderar på en joggingtur istället. Men ja, jag har som sagt bara kommit till funderingsstadiet. Jag sprang min första tur i förra veckan efter ett uppehåll som varat sedan Blodomloppet i maj. Jag var en sväng på gymmet också i onsdags. Funderar på att bli medlem på gymmet här på Hasslö. Men ja, åter igen har jag bara kommit till funderingsstadiet. 

Igår hade vi en fin kväll vid Emmahultasjön. Vattnet låg som en spegel, en liten simtur och sedan grilla korv. Sambon fångade en abborre och alla var nöjda och glada. Gärna fler sådana kvällar innan mörkret tar över för mycket - tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback