Bröllop i Nättraby

Måndagmorgon och jag har semesterdag. Solen skiner åter igen på en klarblå himmel. Visst blåser det en del också idag, men jag tror nog att jag ska kunna få njuta av en väldigt fin dag.
 
I helgen var det dags för bröllop, dagen då Jim och Josse skulle bli ett. Jag minns fortfarande när jag och Josse för nästan tio år sedan skulle ta bussen från Ronneby till Karlskrona en sen decemberkväll. Josses ord om att man faktiskt inte kan träffa någon ute på puben. Men sen var han där, Jim, på Piratens dansgolv. Och ja, nu har de fin dotter ihop och ett gemensamt efternamn. Jag önskar er all lycka! Bröllopsdagen blev en solig och fin dag, med god mat, goda skratt, trevliga människor och mycket dans. Så många foton blev det faktiskt inte (jag tror att jag måste investera i en ny kamera), men så var ju världens bästa fotograf på plats så brudparet lär inte bli besvikna ändå.
 
Tack för att vi fick vara med och dela er dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Många ryggar... Men de två på den översta bilden var väldigt snygga!

2015-08-19 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback