"Slå skiten ur den jäveln!"

September är kommen och det är dags att ta tag i mitt liv igen - på allvar. Har sedan någon vecka tillbaka börjat med crossfit-passen på jobbet igen, men mitt vanliga gymkort har legat på hyllan länge nu! Idag var det dags att få lite valuta för pengarna igen. Det blev ett body Combat-pass - ni vet ett sådant där pass då man slår skiten ur (rent ut sagt) spöket Laban. Eller ja, det var i alla  fall vad alla andra gjorde. Själv spöade jag det där tertialbokslutet, knäade periodiseringarna, gav de där avtalen en rejäl uppercut och sparkade de där projektredovisningarna rejält i magen. Skönt att köra slut på kroppen efter en dag då huvudet har gått på högvarv. Mer sådant från och med nu. 

En kopp te i soffan nu och jag kommer sedan att somna utan några som helst problem. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback