Perfektion

Vilken vecka. På många plan. Jag kan inte för mitt liv förstå att det är måndag imorgon och att jag ska orka med en hel arbetsvecka till, men de senaste dagarna har varit fyllda med så mycket skratt och kärlek så det får helt enkelt vara värt det.

En torsdagskväll med födelsedagsfirande av min kära mor. En fredag med en händelserik och skrattfylld möhippa av fröken Fagerström. Och så var det ju lördagen då - en lördag med bröllop för Petter och Emelie. Det finaste och bästa dagen sedan... Ja den är nog i samma klass som examensbanketten! 

Tack alla för dessa fantastiska dagar. Jag kommer nog återkomma till dessa dagar för att plåga er lite med bilder, så snart jag har fått ordning på alla dessa delningar av bilder. Det finns nog inte något som får mig att känna mig så gammal som just det här med att dela bilder via datorn. Faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback