Morgonens magi

Detta är första lördagsmorgonen på fyra veckor som jag får vakna till utan någon väckarklocka. Första lördagen på tre veckor som jag får vakna upp hemma i min egna säng, sätta på en kopp kaffe och lugnt slå mig ner i soffan framför Nyhetsmorgon. Föregående helger har varit väldigt trevliga, men det är ändå något visst med just sådana här mornar.  Synd att förkylningen tar udden av just den här morgonen. Eller kanske ska vända på det - tur att jag får en sådan här lördagsmorgon när jag är så förkyld. 
 
Solen skiner och det ser ut att bli en fin höstdag. Jag längtar efter skogspromenad på Tromtö, höststädning i trädgården - få vara aktiv ute. Men kroppen säger nej. Idag ska jag i alla fall på bröllop - oavsett vad kroppen tycker om det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback