Grönt är skönt

BodyCombat. Det är vad jag skulle ha tränat idag, men bara någon timme innan sa kroppen stopp. Typiskt, jag hade sett fram emot att ge alla budgetankar tokstryk. Det blev i alla fall en joggingtur ikväll. Att ge sig ut i joggingspåret är något som har känts motigt länge nu, men ikväll kom den där sköna känslan tillbaka. När fötterna rör sig av sig, när man kommer in i andra andningen och kroppen känns lätt - så ska det vara att springa var gång!

Ikväll har det serverats en ypperligt god grönkålswok hos oss. Vi lever på kål i olika former för tillfället, eller ja det har vi gjort ganska länge nu. Kan inte förstå att jag bara för ett år sedan på sin höjd kunde äta kålrot utan att rynka på näsan- idag slukar jag nästan all form av kål. Mer grönt åt folket! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback