När det dåliga samvetet slår till.

Fy vilken helg det har varit, ur ren hälsosynpunkt. Har frossat i mig på tok för mycket godis, glass, ja kolhydrater rent allmänt! Blir alldeles för lätt så - dels när man har egna gäster, och dels när man ska agera gäst. Men nu startar jag om och tar nya tag. Helt klart. En joggingtur till idag är nog på sin plats.

Bortsett från ovanstående hade vi en trevlig gårdag. Trevligt kalas hos Niklas farmor Britta, och trevlig halloweenfest hos Per och Veronica. Jag lyckades till och med vinna ett mordgåtemysterium - inte illa! 

Idag blir det en lugn söndag. Vi har ännu inte beslutat oss för vad vi ska hitta på, men jag har ett par önskemål..

Ha en fin söndag! 
Halloweenfest
Britta 88 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback