En helg på vift

Då var den här - första kvällen hemma sedan i onsdags! Varit mycket på sistone, mycket skoj, men även det kräver energi. Idag är jag trött. Ni vet så där minsta-lilla-motgång-så-bryter-jag-ihop-trött. Men det fick det vara värt! 

I torsdags var det jobbfest som gällde tillsammans med världens bästa bth:are. Vi fick råa ägg att flyga, en häst att gå mitt itu och ett barnpussel att bli olösligt. Låter det lite knäppt? Våra jobbfester är lite knäppa - och väldigt trevliga! 

I fredags begav jag mig till Skåneland efter jobbet, närmare bestämt till Kristianstads-favoriterna. Blev en trevlig och lugn kväll hemma hos dem, och på lördagmorgonen tog sedan jag och ex-kombon vårt pick och pack och styrde kosan mot Götet där vi mötte upp fd-Campusstjärnan Ellen. De tre flickorna Fniss intog sedan den mysiga julmarknaden på Liseberg. Äntligen lite julkänsla! Blev sedan en kväll hemma hos Ellen tillsammans med hennes lilla fina familj. 

Igår var det dags att bege sig hemåt igen, med en liten "avstickare" till Ullared. Så nu är en del julklappar avklarade och jag är redo för advent. Tack Ellen och Johanna för en fin helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback