Årsdagen

Eftersom förra inlägget lät så dystert så får jag ju lov att skriva ett nytt en dag som denna. Faktum är att det inte alls är så dumt att fylla år. Inte nog med att man får fina presenter, man inser också hur många människor man har i sin närhet som ägnar tid till att slå en signal, skicka ett sms eller bara skriva en rad på Facebook - bara för att säga grattis till lilla mig. Det tycker jag är fint. 

Igårkväll hade vi familjen från Ronneby (inklusive Farmor) på middag. Blev en trevlig kväll med god mat, vin och skratt. Tack snälla ni för det! Denna stora dag har vi tagit det ganska lugnt. Åt en god födelsedagsfrukost, gick en långpromenad i solskenet på Tromtö och har haft Niklas mamma här på lunch. Ikväll hade vi tänkt åka in till stan för att ta en bit mat, de planerna insåg vi (på tok försent) att vi fick ställa in. Restaurangerna i stan är tydligen inte öppna på söndagar - inte ens om det är min födelsedag. Så nu blir det en liten runda upp till Doppet ikväll istället (för någon mat har vi minsann inte hemma). 

Med andra ord känns det förträffligt bra att fylla 25. Hrm. Okej 28. Tack alla ni fina som har förgyllt min helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback