Utmaning nr 2 avklarad

Igår var det dags för Blodomloppet. En stor utmaning för mig med alla dessa långa och branta backar... Puh! I vissa backar kändes det som om jag nästan stod stilla trots att benen brände. Just det, det var DÄRFÖR jag skulle köra backträning tidigt i våras - vad hände med det? Runt tog jag mig i alla fall, och i mål kom en tomatfärgad tjej med brännande ben på tiden 26:20 minuter - en lycklig tjej. Och nu då? Nu är vi där igen, där jag till slut hamnar varje år - träningslusten tryter och det rejält. Vad ska jag nu träna för? Nästa lopp? Ett års väntan känns lite långt. Beach 2014? Det tåget har ju gått för länge sedan. Behöver en utmaning. Någon som är med? 

I övrigt damp det idag ner något fint i brevlådan. Något som värmde hjärtat en aning. Kommer bli fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback