En tisdag med guldkant

Jobbfest tillsammans med administratörerna igår. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Att det kan gå ett sådant sus genom ett rum fyllt med vuxna människor (där jag sänker medelåldern) på grund av en pappersflygplans-tävling. Helt fantastiskt! God mat och skrattfyllda tävlingar tillsammans med goa kollegor - så värdefullt! 

Idag står solen högt på en klarblå himmel. Vinden står stilla och fåglarna kvittrar som galningar. Jag har tagit lite sovmorgon idag och är nu på väg till jobbet. Det borde vara lag på att man skulle vara utomhus och njuta av sådana här dagar. En lunchpromenad är i alla fall given. Ni som har möjlighet - njut lite för mig också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback